کد خبر: ۸۱۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۵۲
استقلال تهران در چند ساعت اخیر به طور همزمان از خرید 5 بازیکن در آغاز کار خود در بازار نقل و انتقالات رونمایی کرد تا پازل طلایی آبی‌ها در آستانۀ تکمیل شدن باشد.
آخرین ماموریت استقلال در بازار نقل و انتقالات؛ یک سوپراستار شش دانگ!به گزارش خبرداغ ، استقلال تهران که طوفانی بزرگ را در بازار نقل و انتقالات تابستانی با رونمایی کردن از 5 خرید همزمان خود به پا کرد، نشان داد که چه جدیت ویژه‌ای را در امر جذب بازیکن دارد و با پشتوانۀ بزرگی که این روزها دوباره بدست آورده است، قادر خواهد بود تا تیمی پرستاره و منسجم‌تر از همیشه را در اختیار داشته باشد که این خبر می‌تواند برای استقلالی‌های همیشه مدعی، خبری بسیار خوش در بازگشت به مسیر قهرمانی باشد.

 

با نظر قطعی امیرحسین فتحی و اهدافی که از ماه‌ها پیش وینفرید شفر برای استقلالی‌ها ترسیم کرده بود، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، محمد بلبلی، علی دشتی و میلاد باقری که تماماً در خط میانی و دفاع تخصص دارند جهت ترمیم نواقص آبی‌ها در میانۀ میدان و قلب دفاعی به اردوی آبی‌ها اضافه شدند تا ضمن پایین آمدن میانگین سنی آبی‌ها با این خریدهای جوان، نیمکت استقلال، قابل اتکا تر از هرزمانی بشود.

 

مشخصاً استقلال تهران در ترکیب خود دیگر احساس نیازی به جذب بازیکن نمی‌بیند و از این لحظه به بعد تمام تمرکز خود را بر روی جذب مهاجمی شش دانگ برای پوشش خلاء همیشگی خود، خواهد گذاشت، خلائی که به عقیدۀ بسیاری از افراد با جذب کاوه رضایی پوشش داده خواهد شد و او با حضور دوباره‌اش در استقلال، خواهد توانست پروندۀ نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه را رسماً ببندد.

 

استقلال اگر نتواند رضایت کاوه رضایی را برای حضور دوباره در خانه جلب کند، آنها کاری بسیار سخت در روزهای باقی ماندۀ فصل نقل و انتقالات خواهند داشت و ترکیب اصلی آندره‌آ استراماچونی بدون مهاجم عملاً ترکیبی ناقص خواهد بود، که این ماجرا با هوشیاری هرچه بیشتر مدیران آبی‌ها قابل حل خواهد بود و به احتمال فراوان گزینۀ آخر آنها شخص کاوه رضایی می‌باشد، چرا که استقلال تهران به دلیل مشکلات ارزی، توان مذاکره با هیچ بازیکن خارجی را ندارد و نگاه و اول آخرش به خریدهای داخلی است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: