کد خبر: ۸۱۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۳۳
بنابر شنیده‌ها علیرضا بیرانوند شرط عجیبی برای ماندن در پرسپولیس گذاشته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با درخشش علیرضا بیرانوند در سال‌های اخیر، همواره بحث جدایی او از تیم پرسپولیس و پیوستنش به یکی از تیم‌های خوب اروپا مطرح بوده است.

البته این روزها، مهم‌ترین مسئلۀ سرخ‌ها، انتخاب سرمربی جدید است و از یحیی گل‌محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینۀ مسئولان باشگاه برای نشستن روی نیمکت قرمزها نام برده می‌شود.

 


شنیده می‌شود، بیرانوند به نزدیکانش اعلام کرده است در صورت آمدن گل‌محمدی به پرسپولیس، برای ادای دِینش به این مربی جوان، در جمع سرخ‌پوشان خواهد ماند چرا که او معتقد است کسی که بیرانوند را بیرانوند کرده یحیی بوده است.

با این حساب بعید نیست مدیران باشگاه هر طور شده گل‌محمدی را به پرسپولیس بیاورند تا با یک تیر دو نشان بزنند و سنگربان ملی‌پوش‌شان هم در این تیم ماندنی شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: