کد خبر: ۸۱۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۸۵۵
کاربران همراه بانک تجارت با انجام هر تراکنش در این نرم افزار می توانند شانس خود را برای بهره مندی از جوایز ارزنده جشنواره همراه بانک افزایش دهند.
همراه با جوایزجشنواره جدید همراه بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت ، این بانک در قالب جشنواره جدید همراه بانک جوایز ارزنده ای را برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته که از جمله این جوایز می توان به یک فقره کمک هزینه 1 میلیارد ریالی خرید مسکن و 2 کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش 500 میلیون ریال اشاره کرد.

بانک تجارت در این جشنواره برای اولین ها نیز جایزه در نظر گرفته و به قید قرعه به 100 نفر از کاربرانی که برای اولین بار این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنند 100 جایزه 10 میلیون ریالی اهدا می کند. همچنین 2000 بسته اینترنت سه ماهه و 1000 بسته شارژ 500 هزار ریالی (کیف پول ست(set  ازدیگر جوایز جشنواره همراه بانک تجارت به شمار می رود.

کاربران همراه بانک تجارت می توانند با انجام هر تراکنش حداقل 50.000 ریالی امتیاز کسب کنند . حداقل امتیاز لازم برای شرکت در قرعه کشی جشنواره هفتگی 70 امتیاز، کمک هزینه خرید مسکن 2000 امتیاز و کمک هزینه خرید خودرو 1000 امتیاز است . میزان امتیازات کسب شده در سایت باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir در اختیار کاربران قرار دارد. 

در این جشنواره روشهای متنوعی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند امتیازات خود را برای شرکت در قرعه کشی جوایز افزایش دهند. نصب اپلیکیشن همراه بانک 50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 40 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هر کدام 20 امتیاز و انتقال موبایلی ، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض هم هر یک 10 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.

هر یک از مشتریان بانک تجارت که تاکنون رمز همراه بانک را دریافت نکرده اند بدون نیاز به حضور در شعبه می توانند

رمزخود را ازhttp://bit.ly/Tejarat  دریافت کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: