کد خبر: ۸۱۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۴۸
پرسپولیس علیرغم جدایی برانکو همچنان در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعال است.
آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛از جذب غول فوتبال ایران تا هایجک از استقلالبه گزارش خبرداغ ، شوک جدایی برانکو هرچند بخش اعظمی از فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس را به خود اختصاص داده است اما این تیم برای عقب نماندن از رقبای بزرگی مانند استقلال تهران، تراکتور تبریزو سپاهان اصفهان در بازار نقل‌وانتقالات بیکار ننشسته‌است.

 

تا کنون پرسپولیس به جز جدایی برانکو شاهد جدایی رادوشوویچ بوده و دیگر هیچ بازیکنی به شکل قطعی و رسمی از این تیم جدا نشده است. هرچند ستاره‌هایی نظیر علیپور و بیرانوند در فکر جدایی هستند اما این اخبار هنوز قطعی نشده است و هر دو بازیکن با سرخ‌پوشان قرارداد دارند.

 

از سوی دیگر تمدید قرارداد بشار رسن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و هنوز به سرانجام نرسیده است. اما مدیران این تیم تا کنون توانسته‌اند رضایت مصلح، خلیل‌زاده و ترابی را برای ماندن جلب کنند. البته شاید بزرگ‌ترین جدا شدۀ احتمالی را محمد نادری بدانیم که در صورت جلب نشدن رضایت تیم بلژیکی باید به این تیم بازگردد. دربارۀ بودیمیر هم باید او را دیگر جدا شدۀ پرسپولیس قلمداد کرد.

 

پرسپولیس در قبال جذب بازیکنان جدید موضع جالبی اتخاذ کرده و قصد دارد 4ستارۀ سابق خود را بازگرداند. محرمی، طارمی، احمدزاده و امیری بازیکنانی هستند که احتمال بازگشت‌شان بسیار بالاست. طارمی در صورت ترانسفر نشدن به اروپا سرخ‌پوش می‌شود و احمدزاده نیز یک قدم تا ثبت قرارداد فاصله دارد.

 

اما این ماجرا در قبال امیری و محرمی متفاوت است زیرا که هر دو با باشگاه اروپایی قرارداد دارند و در لیست مازاد قرار گرفته‌اند. پرسپولیس برای جذب آن‌ها باید از لحاظ مالی با تیم‌های مالک آن‌ها به توافق برسد که کار دشواری را با توجه به وضعیت مالی در پیش دارد.

 

البته اخبار نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان معطوف به این بازیکنان نمی‌شود و مدیران پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود محمدحسین کنعانی‌زادگان را مد نظر دارند و به توافقات نهایی با این مدافع ملی‌پوش نیز رسیده‌اند و در کل باید غول فوتبال ایران را پرسپولیسی بدانیم.

 

دیگر بازیکنی که پرسپولیس به دنبال اوست، علی دشتی، مهرۀ مدنظر استقلال است که سرخ‌پوشان قصد هایجک او از آبی‌ها را دارند. از دشتی به عنوان شاه‌مهرۀ نقل‌وانتقالات نام برده می‌شود و حضور او در پرسپولیس قدرت هجومی این تیم را افزایش می‌دهد.

 

در نهایت مهم‌ترین کماموریت کنونی مدیران پرسپولیصس در نقل‌وانتقالات بدون شک جذب یکی مربی بزرگ به جای ایوانکوویچ است که این امر خود دشوارترین پلن برای مدیران به حساب می‌آید زیرا که موفقیت‌های پیاپی برانکو توقعات را بسیار بالا برده و هواداران با حضور سرمربی جدید همچنان خواهان تکرار افتخارات گذشته هستند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: