کد خبر: ۸۱۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۵۱۳
شرکت هواپیمایی کیش موفق به اخذ پروانه تأسیس و بهره برداری واحد کترینگ از سازمان غذا و دارو شد.
اعطای پروانه تأسیس و بهره برداری به واحد کترینگ کیش ایربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای حفظ اصل مشتری مداری و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تغذیه، ضرورت کنترل سلامت محصول، رعایت الزامات قوانین داخلی و بین المللی و تطابق آن با استانداردهای وزارت بهداشت ، شرکت هواپیمایی کیش موفق به دریافت پروانه تأسیس و بهره برداری واحدکترینگ از سازمان غذا و دارو کشور شد.

با توجه به اینکه رفاه و آسایش مسافران، تضمین کیفیت و سلامت غذا یکی از شاخصه های بنیادین کیترینگ شرکت هواپیمایی کیش محسوب می شود، دریافت این گواهینامه سندی بر تعهد واحد کیترینگ به ارتقاء مدیریت کیفیت، بهبود عملکرد، افزایش سطح رضایتمندی مسافران و ارائه خدمات مطلوب تر است.

    گفتنی است اخذ نشان ملی و بومی از بنیاد فرهنگی اصناف ایران ،گواهینامه های بین المللی ISO22000 – ISO9001 – HSE – HACCP در صنعت تهیه و تولید غذا و اخذ گواهینامه بین الملل حلال با هدف گذاری اصلی بر پیاده سازی کامل سلامت وکیفیت در پروسه تولید نیز از جمله  افتخارات کترینگ هواپیمایی کیش است.

شرکت هواپيمايي کيش با هدف توسعه فعاليت های جزيره زيباي کيش، از طريق برقراری ارتباط با مراکز استان‌های کشور و اتصال به کشورهای حاشيه خليج هميشه فارس در سال ۱۳۷۰ تاسيس شد و در حال حاضر پروازهای این شرکت  به بیش از 10 مقصد داخلی و بیش از 5 مقصد خارجی برقرار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: