کد خبر: ۸۱۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
رییس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رییس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع می باشد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه اول تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعداز ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها در محور هراز خبر داد و افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 9 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 خرداد ماه از این محور ممنوع می باشد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: