کد خبر: ۸۱۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۴۶۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دولت باید با قید فوریت از آمریکا در سازمان ملل به صورت رسمی شکایت کند. فلاحت پیشه تاکید کرد: با توجه به حساسیت منطقه خلیج فارس باید از آمریکا شکایت رسمی شود تا در قالب فصل ۷ منشور سازمان ملل ثبت گردد. این اقدام مکمل اقدامات قبلی آمریکا در اعزام ناو به منطقه و تحرکات جنگی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان است.
فلاحت‌ پیشه: ایران به دلیل تجاوز پهپاد آمریکایی، به سازمان ملل شکایت کند تا در قالب فصل ۷ منشور سازمان ملل ثبت شود / این اقدام مکمل اقدامات قبلی آمریکا در اعزام ناو به منطقه است

به گزارش خبرداغ، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دولت باید با قید فوریت از آمریکا در سازمان ملل به صورت رسمی شکایت کند.

حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت باید به فوریت از آمریکا در سازمان ملل به صورت رسمی شکایت کند. تجاوز پهپاد امریکایی به خاک ایران نقض منشور ملل متحد و حاکمیت ملی کشورمان است. این اقدام خصمانه به حساب می‌آید که در قالب مقررات فصل ۷ منشور ملل مبنی بر پایبندی به امنیت ملی کشورها محکوم است.

فلاحت پیشه تاکید کرد: با توجه به حساسیت منطقه خلیج فارس باید از آمریکا شکایت رسمی شود تا در قالب فصل ۷ منشور سازمان ملل ثبت گردد. این اقدام مکمل اقدامات قبلی آمریکا در اعزام ناو به منطقه و تحرکات جنگی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان داد که ایران در دفاع از خاک کشورش با هیچ کشوری تعارف ندارد و از نظر فنی و تجهیزاتی آمادگی لازم را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: