کد خبر: ۸۱۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۶۵۴
الناز شاکردوست که این روزها با «شبی که ماه کامل شد» روی پرده سینماهاست، عکسی از پشت صحنه این فیلم را که نمایی دو نفری از او و هوتن شکیبا در نقش عبدالحمید را قاب گرفته است، منتشر کرد.
گریه الناز شاکردوست در «شبی که ماه کامل شد»

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: الناز شاکردوست که این روزها با «شبی که ماه کامل شد» روی پرده سینماهاست، عکسی از پشت صحنه این فیلم را که نمایی دو نفری از او و هوتن شکیبا در نقش عبدالحمید را قاب گرفته است، منتشر کرد.

 فیلم «شبی که ماه کامل شد» با کارگردانی نرگس آبیار، این روزها از پیشتازان گیشه سینماهاست. به همین بهانه، الناز شاکردوست، بازیگر نقش فائزه، از تماشاگرانی که از این فیلم استقبال کردند، تشکر کرد.

او با انتشار عکسی از پشت صحنه این فیلم در اینستاگرام نوشت: «لحظاتی از پشت صحنه فائزه و آق حمید، هدیه به شما دوستان که با حمایت‌تون «شبی که ماه کامل شد» به صدر جدول فروش سینما رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: