کد خبر: ۸۱۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۳
در جلسه اصلی کمیسیون لوایح که به ریاست وزیر دادگستری شنبه ۲۵ خرداد برگزار شد روند بررسی دو لایحه پیشنهادی وزارت دادگستری و معاونت حقوقی رئیس جمهور ادامه یافت.
تصویب موادی از دو لایحه پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی در کمیسیون لوایح هیئت دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این جلسه،‌ لوایح «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و «قانون نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی» که به ترتیب از سوی وزارت دادگستری و معاونت حقوقی رئیس جمهور پیشنهاد شده اند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نحوی‌که در بیست و دومین جلسه بررسی لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» موادی دیگر از متن مصوب کمیته فرعی با اصلاحاتی به تصویب رسید تا روند بررسی در نشست بعدی نیز ادامه پیدا کند.

 همچنین در دهمین جلسه رسیدگی به لایحه «قانون نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی» ضمن بررسی و تصویب مواد ۳۵ تا ۳۹ و ۴۶ ادامه روند به جلسه آتی موکول شد.

گفتنی است جلسه اصلی کمیسیون لوایح به ریاست علیرضا آوایی وزیر دادگستری و با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، جشمید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور و دیگر نمایندگان وزارت‌خانه های کشور،‌ اطلاعات،‌ دادگستری، سازمان های تعزیرات حکومتی، برنامه و بودجه کشور، بازرسی کل کشور، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و نهاد ریاست جمهوری شنبه ۲۵ خرداد به میزبانی دفتر هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: