کد خبر: ۸۱۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۳۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امضای توافق با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ساماندهی توریسم سلامت در کشور خبر داد.
امضای توافق همکاری با سازمان میراث فرهنگی به منظور ساماندهی توریسم سلامت

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سعید نمکی در پایان جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در رابطه با توریسم سلامت در کشور گفت: در رابطه با توریسم سلامت عدد ٣٠٠ هزار حداقل تعداد است. بسیاری از اتباع کشورهای عراق، آذربایجان و حاشیه خلیج فارس برای اعمال جراحی و خدمات دیگر پزشکی به کشور ما سفر می‌کنند. 

وی ادامه داد: البته این سفرها روال عادی و درستی نداشت که ما به همین جهت با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توافق امضا کردیم تا این‌ها را در یک چهارچوب آورده و ساماندهی کنیم که از این مجموعه عظیم استفاده مطلوب ببریم. 

وزیر بهداشت همچنین از پیوند عضو، جراحی و دندانپزشکی به عنوان حوزه‌های اصلی توریسم پزشکی سلامت نام برد و گفت: امیدواریم از این ظرفیت بهتر استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: