کد خبر: ۸۱۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
دیپلمات ها می گویند که 3 کشور اروپایی در روزهای آینده اقدامات دیپلماتیک خود از جمله مذاکرات میان سه کشور و مدیران سیاسی اتحادیه اروپا را شدت خواهند بخشید.
وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه ممکن است برای نجات برجام به تهران سفر کنند

رویترز نوشت: 3 کشور اروپایی سعی در حفظ توافق هسته ای با ایران دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ دیپلمات ها می گویند که 3 کشور اروپایی در روزهای آینده اقدامات دیپلماتیک خود از جمله مذاکرات میان سه کشور و مدیران سیاسی اتحادیه اروپا را شدت خواهند بخشید.

وزرای خارجه بریتانیا، فرانسه و آلمان ممکن است برای مذاکره در مورد برجام به تهران سفر کنند. به گفته ی منابع، این یکی از گزینه ها است.

سه دیپلمات نیز گفتند که کمیسیون مشترک برجام احتمالا ظرف دو هفته آینده تشکیل خواهد شد.

یک دیپلمات اروپایی گفت: بگذاریم صریح بگویم، در بحث هسته ای، تحمل ما صفر است. روسیه و چین نیز باید در این مسائل بیشتر حضور داشته باشند.

یک منبع در ایران می گوید: تقریبا همه در تهران بر این باورند که اگر حتی اروپایی ها خواستار اقدام کاری بودند، قدرت لازم برای نجات برجام را نداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: