کد خبر: ۸۱۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۷
استاندار تهران گفت: شاهد سرریز شدن آسیب‌های اجتماعی سایر استان‌های کشور به پایتخت هستیم.
هشدار استاندار تهران نسبت به سرریز آسیب‌های اجتماعی استان‌های کشور به پایتختبه گزارش خبرداغ ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در همایش مشارکت‌های مردمی حوزه اعتیاد که امروز در مجموعه ورزشی هرندی برگزار شد، تهران را استانی ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی نامید و گفت: سرریز آسیب‌های اجتماعی سایر استان‌ها را در تهران شاهدیم.

وی افزود: ۶۵ درصد کودکان کار و خیابان در استان تهران از اتباع بیگانه و درصدی هم از سایر استان‌ها هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه اعتیاد نوعی آسیب اجتماعی است، گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از بیماری‌های روحی و روانی است.

محسنی بندپی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی پدیده‌ای است که نیاز به اقدامات همه جانبه دارد و اساساً علاوه بر مقابله با کاهش اعتیاد، اقدامات پیشگیرانه و درمانی هم باید انجام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون برنامه ششم اقدامات پیشگیرانه در خصوص اعتیاد یک اولویت است و توانمندسازی معتادان را هم باید مد نظر قرار دهیم.

استاندار افزود: بر اساس قانون، شهرداری‌های کلانشهرها مکلف به احداث مراکز نگهداری از معتادان هستند و منازلی که در زمینه تهیه و توزیع مواد روانگردان فعالیت می‌کنند، پلاک قرمز تلقی شده و با هماهنگی دستگاه قضائی مصادره خواهند شد.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: