کد خبر: ۸۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
لاریجانی:
رئیس مجلس تاکید کرد: پیگیر اجرایی شدن مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت خواهیم شد.
مصوبات افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی ابلاغ شده است/ پیگیر اجرای آن می‌شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ حسن سلیمانی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس گفت:  در مناظره ای که صداوسیما از بنده به اتفاق سه نفر از نمایندگان در رابطه با نحوه اعمال ضریب سنواتی حقوق کارکنان و بازنشستگان دعوت کرده بود، مطالبی بیان شد که اجرای بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس مقرر داشته که حفظ شأن مجلس جزو وظایف هیات رئیسه است که دراین جلسه گفته شد بند ۱۵۸ مصوبه مجلس درخصوص افزایش حقوق ها مصوبه مجلس نیست و از در پشتی وارد قانون شده است!

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحبت های مطرح شده اهانت به مجلس و مصوبات آن بوده است، لذا خواهشمندم که ریاست مجلس اعلام کند که آنچه تصویب کرده ایم که به موجب قانون بودجه سال ۹۸ چه در صدر بند (الف) تبصره ۱۲ و بند (ی) آن و چه در بند ۱۵۸ تغییرات اعلامی مجلس به دولت برای اجرای مصوبه قابل اجراست یا به طریق دیگری اعمال شده است.

 لاریجانی  در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس در پشتی ندارد و هر چه هست، مصوبه مجلس است و ابلاغ شده است. اینگونه بیانات در شأن مجلس نبوده و نادرست است و آنچه مجلس تصویب کرد این است که برای حقوق کارکنان ۴۰۰ هزار تومان قطعی و مابقی با ضریب است که این ۴۰۰ هزار تومان جزو ضریب است، بنابراین این مطلب مصوبه مجلس است و باید اعمال شده و پیگیری میشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: