کد خبر: ۸۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۷۹
گویا یکی از خبرهای مهم نقل و انتقالاتی فصل انتقال ستاره سپاهان به جمع آبی پوشان پایتخت باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گویا یکی از خبرهای مهم نقل و انتقالاتی فصل انتقال ستاره سپاهان به جمع آبی پوشان پایتخت باشد. دیروز بختیار رحمانی ستاره سپاهان در لیگ هجدهم و بازیکن سابق آبی ها به فسخ قرارداد خود با این تیم اقدام کرد تا برای تیم دیگری در فصل بعد به میدان برود. 

 

طبق اخباری که به گوش می رسد بختیار رحمانی قصد دارد به تیم سابق خود یعنی استقلال بازگردد قبل از این نیز به صورت غیر مستقیم مذاکراتی با وی انجام شده بود حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق روی خواهد داد یا نه؟ 

 

 

گفتنی است، بختیار رحمانی نیز دومین بازیکن سپاهانی هاست که اقدام به فسخ قرارداد خود با این تیم می کند تا برای تیم دیگری در لیگ نوزدهم به میدان برود.

 

بختیار رحمانی در آخرین مصاحبه خود پیرامون همین موضوع گفت: دوست داشتم به جایی بروم که بازی بیشتری به من برسد، در فوتبال همه چیز پول نیست، یک فوتبالیست دوست دارد بیشتر بازی کند تا اینکه روی نیمکت بنشیند و فقط پول بگیرد. در صحبتی که با امیر قلعه‌نویی داشتم این مسئله را به او هم گفتم، البته ایشان تمایل به ماندن من داشت اما به هر حال تصمیم گرفتم به جایی بروم که بیشتر بازی کنم،ان‌شالله بتوانم در فصل جدید آن بختیار همیشگی باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: