کد خبر: ۸۱۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۶۶
نماینده مردم شاهین شهر گفت: یک‌سال از حادثه پرواز تهران یاسوج گذشته است اما نمی‌گذارند گزارش آن منتشر شود.
حسینعلی حاجی دلیگانی: هیأت رئیسه مجلس نمی‌گذارد گزارش پرواز «تهران-یاسوج» منتشر شود/ افرادی که مانع موشکافی حادثه می‌شوند در این دنیا و آن دنیا گیر هستند

به گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره عدم انتشار گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه پرواز تهران-یاسوج گفت: جای تاسف دارد که با گذشت بیش از یک‌سال از حادثه پرواز تهران-یاسوج هیأت رئیسه اجازه نمی‌دهد گزارش کمیسیون عمران در این خصوص منتشر شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از افراد به دلیل منافع حزبی، جناحی، گروهی و دوستی با برخی اشخاص مانع از انتشار این گزارش می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجلس شورای سه بار درباره انتشار گزارش حادثه پروزار تهران-یاسوج تذکر دادم یک‌بار رسانه‌ها به این موضوع نپرداختند و این جای سوال دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک حادثه‌ای رخ داده است که ما می‌خواهیم در مورد آن شفاف‌سازی صورت گیرد جای سوال دارد چرا آن را پنهان می‌کنند؟ چرا هیأت رئیسه بعد از گذشت یک‌سال گزارش کمیسیون عمران را منتشر نمی‌کند.

وی تاکید کرد: افرادی که نمی‌گذارند این گزارش به دست ما برسد چه در این دنیا و چه در آن دنیا گیر هستند زیرا باعث می‌شود حادثه درست موشکافی نشود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: هنگامی که آسیب‌شناسی درست و دقیقی صورت نگیرد، قطعا در آینده باز هم حادثه‌ای مشابه رخ خواهد داد. اگر درست و به جا نقاط ضعف شناسایی شود مانع تکرار آن می‌شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در خاتمه گفت: از بازماندگان حادثه پرواز تهران-یاسوج می‌خواهم که اگر مشکل و یا درخواستی دارند، با من تماس بگیرند.

پرواز تهران- یاسوج
نرم افزار موبایل ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: