کد خبر: ۸۱۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۵۰
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزها گفت: در سال رونق تولید، مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا در دستور کار مرزبانی است.
دستور ویژه رئیس جمهور برای جبران نیازمندی‌های مرزبانیبه گزارش خبرداغ ، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: علیرغم نقشه‌های شوم دشمنان بحمدالله نیروی انتظامی با عملکرد مطلوب خود در شهرها، جاده‌ها و مرزها فتنه‌های آنان را خنثی کرده است که باید به این موضوع افتخار کنیم. نیروی انتظامی سازمانی بزرگ با دو مأموریت پلیسی، نظامی و دفاعی در مرزها است که نقش مهمی را در تأمین امنیت ملی، فراملی و دیپلماسی ایفا می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به پیشرفت مرزبانی طی دهه‌های گذشته گفت: تمامی پیشرفت‌ها نشأت گرفته از اعتماد همه دستگاه دولتی در راستای پشتیبانی از مرزبانی است. اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی باعث اعتماد بیشتر دولت، مجلس و ستاد کل شده و به واسطه آن، حجت الاسلام حسن روحانی - رئیس جمهوری - نیز دستورهای ویژه‌ای برای جبران نیازمندی‌های مرزبانی صادر کرده است.

رضایی با اشاره به کاهش آسیب‌پذیری و آمادگی عملیاتی مرزبانان اظهارکرد: روابط دیپلماسی یکی از ابرازهای مهم مرزبانی است که علاوه بر تأمین امنیت مرزها، منجر به روابط حسنه بین ایران و کشورهای همسایه می‌شود.

وی ارتقای معیشت مرزبانان را در ارتقای توان رزمی مرزبانان مؤثر دانست و تاکید کرد: تأمین منازل سازمانی مرزبانان در مرزها به وضعیت معیشتی آن‌ها کمک می‌کند و این موضوع یک استثنا برای انجام هر چه بهتر وظایف دفاع از کشور تلقی می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های عالی و همتاپروری گفت: مرزبانی برای جهش نیازمند برگزاری این قبیل دوره هاست. فرماندهان و مدیران با گذراندن دوره‌های طرح‌ریزی، برآوردهای اطلاعاتی و عملیاتی بر مرزها اشراف پیدا می‌کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در مرزها اظهارکرد: آمارها نشان می‌دهد که نسبت به سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در مرزها را داشته ایم و این امر نشان دهنده مأموریت حساس و مهم مرزبانی در نیروی انتظامی است.

رضایی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی‌های هدفمند گفت: در سال رونق تولید، مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا که مخل رونق تولید است در دستور کار مرزبانی قرار گرفته و در این خصوص هدف گذاری‌های لازم هم انجام شده است

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: