کد خبر: ۸۱۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
فدریکا موگرینی:
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این‌که ایران همواره به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است، اعلام کرد که اتحادیه اروپا انتظار دارد تهران در آینده نیز روند مشابهی را در پیش بگیرد.
مبنای اتحادیه اروپا برای ارزیابی تعهدات ایران، گزارش‌های آژانس استبه گزارش خبرداغ  به نقل از آسوشیتدپرس، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز -دوشنبه- تاکید کرد که ایران همواره به تعهدات خود در چارچوب برجام پایبند بوده است.

موگرینی افزود که ارزیابی اتحادیه اروپا از پایبندی ایران به تعهدات هسته‌ای خود، گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و وی در انتظار گزارش بعدی آژانس در این‌باره خواهد بود.

سخنان موگرینی پس از آن بیان شد که ایران اعلام کرد که در پی تسریع روند تولید اورانیوم غنی‌شده ۳.۶۷ درصد، ذخایر اورانیوم غنی‌شده کشور تا ۱۰ روز آینده از سقف ۳۰۰ کیلو عبور خواهد کرد.

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: