کد خبر: ۸۱۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۴
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: آتش سوزی ارتفاعات مشرف به روستاهای پاپون و ابوالحیات این شهرستان به طور کامل مهار شده است.
حریق ارتفاعات کازرون مهار شد/بازداشت سه مظنونبه گزارش خبرداغ ، سید مجتبی ایران محبوب یکشنبه 27 خرداد به خبرنگاران گفت: از زمان وقوع حریق تا مهار آن، هفتاد و دو ساعت آتش‌سوزی ارتفاعات مشرف به روستاهای جنگلی پاپون و ابوالحیات این شهرستان بطور کامل مهار شد.

وی گفت: به دلیل صعب‌العبور بودن ارتفاعات منطقه، تراکم پوشش مرتعی و جنگلی، شدت باد و گرمای هوا، عملیات اطفاء حریق به سختی انجام شد اما با کمک نیروهای مردمی و نظامی و انتظامی به همراه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، این عملیات بعد از سه روز نتیجه داد.

ایران محبوب با اشاره به حضور اکیپ‌های پایش و کارشناسی در منطقه برای ممانعت از تکرار حریق، گفت: این حادثه ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم خرداد آغاز شده بود.

او خاطرنشان کرد: در این عملیات روزانه به صورت میانگین پنجاه نفر از اکیپ‌های مردمی و نظامی برای خاموش کردن حریق در کنار نیروهای منابع طبیعی حضور داشتند.

ایران‌محبوب با بیان اینکه، احتمال عمدی بودن حادثه دور از ذهن نیست، گفت: در این رابطه سه مظنون بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان کازرون، اعلام دقیق علت و میزان خسارت وارده را به پایان پایش و کارشناسی، موکول کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: