کد خبر: ۸۱۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۱
شرکت سامسونگ حالت تاریک را به گوشی گلکسی نوت 9 افزود. این اقدام پس از آن انجام می شود که طی هفته گذشته شاهد دریافت حالت تاریک توسط گوشی های دیگر این شرکت بودیم.
شرکت سامسونگ  حالت تاریک را به گوشی گلکسی نوت 9 افزود. این اقدام پس از آن انجام می شود که طی هفته گذشته شاهد دریافت حالت تاریک توسط گوشی های دیگر این شرکت بودیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، گوشی گلکسی نوت 9 موفق شد نسخه نرمافزاری جدید N960FXXU3CSF9 را که پیش از این برای دیگر گوشی های شرکت سامسونگ در دسترس بود دریافت کند.

بر اساس گزارش ها این به روزرسانی حدود 704 مگابایت حجم دارد.با کمک این به روزرسانی کاربران قادر به دسترسی به حالت تاریک و برخی دیگر از اطلاعات دیگر خواهند بود. برخی دیگر از تغییرات نیز شامل پچ امنیتی جدید گلکسی نوت 9 می شود و شاهد تغییراتی در بخش دوربین هستیم.

شرکت سامسونگ حالت تاریک را «گلکسی نوت9» افزود

درواقع بر اساس تغییرات جدید، کاربران قادر خواهند بود عکس های دقیق تری را در زمینه های کم نور با سر و صدای کمتر در مقایسه با صحنه های موجود ثبت کنند. یکی دیگر از افزونه های این به روزرسانی شامل یک اسکنر QR-code داخلی است که به طور مستقیم در برنامه دوربین موجود است.

به غیر از آپدیت های دوربین، به روز رسانی جدید پچ امنیت ژوئن و بهبود کلی ثبات نرم افزاری را به ارمغان می آورد. همانند سایر نرم افزارهای به روزرسانی، این نسخه آزمایشی است و انتظار می رود به زودی نسخه جدید وارد بازار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: