کد خبر: ۸۱۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۷
وزیر امورخارجه اتریش:
وزیر خارجه اتریش با اشاره به حادثه دریای عمان گفت: وضعیت کاملا جنجال برانگیز است ولی ما با بررسی تمامی جوانب تحقیقات خود را در آرامش کامل ادامه می‌دهیم..
به تحقیقات‌مان درباره نفتکش‌ها در آرامش کامل ادامه می‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش در حاشیه برگزاری نشست وزاری امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تنش بین ایران و آمریکا گفت: حقیقت آن است که ما وضعیت را با نگرانی دنبال می‌کنیم و خطر بزرگ آن است که با آتشی بازی شود که نهایتا همه در آن بازنده خواهند بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا ایران عامل حمله به دو نفتکش اخیر بود، گفت: در چنین شرایطی به سختی می‌توان قضاوت کرد. وضعیت کاملا جنجال برانگیز است ولی ما با بررسی تمامی جوانب تحقیقات خود را در آرامش کامل ادامه می‌دهیم.

شالنبرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آمریکا در پی ایجاد تفرقه در اتحادیه اروپاست و بریتانیا از هم اکنون جانب واشنگتن را در تنش با ایران گرفته است، موضع اتحادیه اروپا در این زمینه چیست، گفت: این دقیقا موضوعی است که ما امروز در مورد آن بحث خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: