کد خبر: ۸۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
ناجا: برخورد قاطع پلیس با کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنندبه گزارش خبرداغ، فرمانده انتظامی پایتخت گفت: عدم رعایت شئونات اسلامی، مزاحمت برای نوامیس و دور دور کردن از جمله مواردی است که پلیس تهران با قاطعیت و جدیت با آن برخورد می‌کند.

سردار حسین رحیمی گفت: عدم رعایت شئونات اسلامی، مزاحمت برای نوامیس و دور دور کردن از جمله مواردی هستند که پلیس تهران با قاطعیت و جدیت آنها را دنبال کرده و برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: ما اجازه نمی‌دهیم فضای شهر که متعلق به همه مردم است را عده‌ای به چالش کشیده و دچار خدشه کنند.

او گفت: پلیس در چارچوب ماموریت و وظیفه قانونی خود در این خصوص اقدامات لازم را با قاطعیت و جدیت انجام خواهد داد.

این مقام ارشد پلیس تهران درخصوص برخورد پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند گفت: افراد باید در معابر و انظار عمومی شئونات و مقررات را رعایت کنند چرا که قانون این وظیفه را برعهده پلیس گذاشته و پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
منبع:  فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: