کد خبر: ۸۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این هفته برای مناطق مختلف استان هرمزگان افزایش دما پیش‌بینی می‌شود. او با بیان اینکه شدت گرمای این سامانه در مقایسه با سامانه گرمایی هفته گذشته کمتر است، گفت: فردا یکشنبه دما به‌ویژه در مناطق غربی استان تا محدوده ۴۹ درجه سلسیوس می‌رسد.
ورود سامانه هوای گرم به هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این هفته برای مناطق مختلف استان هرمزگان افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مرضیه سی‌سی پور، اظهار کرد: افزایش دما در استان ناشی از ورود سامانه هوای گرم است که از امروز آغاز می‌شود و تا پایان هفته پایداری هوای گرم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت گرمای این سامانه در مقایسه با سامانه گرمایی هفته گذشته کمتر است، تصریح کرد: فردا یکشنبه دما به‌ویژه در مناطق غربی استان تا محدوده ۴۹ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه دیروز شهر بستک با دمای ۴۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین مرکز شهرستان در استان بود، خاطرنشان کرد: دمای هوای بندرعباس هم‌اکنون ۴۰ درجه سلسیوس با رطوبت ۲۷ درصد است که امروز در گرم‌ترین ساعت به ۴۳ درجه می‌رسد.

سی‌سی پور افزود: از فردا با وزش باد جنوب شرقی، دریا در محدوده شرق تنگه هرمز متلاطم می‌شود که توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی با احتیاط رفت‌وآمد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: