کد خبر: ۸۱۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده و به‌زودی ظرف چند روز آینده محدودیت ‌های ترافیکی اطراف پل گیشا آماده خواهد شد و پل گیشا بسته می‌شود و مردم باید با توجه به تابلوهای راهنما از مسیرهای فرعی تردد کنند
پلیس: پل گیشا به زودی بسته می شودبه گزارش خبرداغ، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه برگزاری کارگاه پلیس حرفه‌ای با حضور در جمع خبرنگاران در مورد طرح کاهش آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق گفت: با مصوبه شورای ترافیک شهر تهران و شورای شهر تهران از اول تیرماه تغییراتی خواهیم داشت. بر این اساس تهرانی‌ها یعنی دارندگان پلاک تهران در هر فصل می‌توانند ۲۰ روز را رایگان در این محدوده تردد کنند و پس از آن با پرداخت عوارض که معادل ۵۰ درصد مبلغ طرح ترافیک روزانه است، در این محدوده به تردد یپردازند.

وی با بیان اینکه نوع معاینه فنی خودروها و مراجعه در ساعت غیرپیک در هزینه مربوطه موثر است،اظهارکرد: دراین زمینه تسهیلاتی پیش‌بینی شده است و محدودیتی هم برای تردد دیگر وجود ندارد. پرداخت هزینه هم در دراز مدت سبب کاهش خواهد شد. کسانی که ثبت نام کرده و اعتبار خریداری کنند، از اعتبارشان کسر خواهد شد. کسی که تردد کند، دوماه فرصت پرداخت عوارض را دارد و تا دو ماه اگر شهروند عوارض معوق را پرداخت کند دیگر منجر به پرداخت جریمه نخواهد شد اما اگر جریمه پرداخت نشود، ۲۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد ایمنی و وضعیت پل گیشا نیز گفت: بیش از یک سال است که ما در کنار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بودیم و ما هم با آنان همراه هستیم و هرجا که ضرورت دارد ابنیه شهری نوسازی و بهسازی شود، ما هم به عنوان پلیس حضور داریم و همکاری می‌کنیم حتی در جاهایی که مطمئنیم مشکلات ترافیکی زیادی به وجود می آورد باز هم هستیم و چاره‌ای نیست و پلیس باید وقت بیشتری بگذارد.

مهماندار افزود: هماهنگی‌های لازم انجام شده و به‌زودی ظرف چند روز آینده محدودیت ‌های ترافیکی اطراف پل گیشا آماده خواهد شد و پل گیشا بسته می‌شود و مردم باید با توجه به تابلوهای راهنما از مسیرهای فرعی تردد کنند البته با توجه به اینکه پل گیشا جزو شریان‌های اصلی تهران است و حجم ترافیکی بالایی دارد، مردم باید همکاری کنند و تا جایی که ممکن است از مسیرهای جایگزین دیگر تردد کنند تا حجم تردد در آنجا کمتر شود.

رییس پلیس راهور تهران درباره اینکه چه زمانی برای محدودیت تردد در پل گیشا وجود دارد، گفت: حدود یک سال زمان پیش بینی شده که بسته باشد البته ما از دوستان خواهش کردیم که حتی یک مسیر شرقی به غربی را تا مهرماه امسال اختصاص دهند تا مردم گرفتاری کمتری داشته باشند.

مهماندار درباره نیاز تهران به دوربین‌های کنترل ترافیک و ثبت تخلفات نیز گفت: شهر تهران با ۲۰ میلیون سفر روزانه و چهارمیلیون خودرو و موتورسیکلت دیگر با روش‌های سنتی قابل کنترل نیست، ما هم در خواست کردیم و ان شاءالله شهرداری کمک خواهد کرد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: