کد خبر: ۸۱۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری هفت دلال ارزی در پی عملیات پلیسی در آبادان خبر داد.
دستگیری ۷دلال ارزی در آبادانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، سرهنگ سید محسن تقی زاه در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: با توجه به گسترش فعالیت دلالان ارزی در خیابان یک احمدآباد آبادان و خرید و فروش بی رویه آن از سوی این افراد، عملیاتی با عنوان «رعد ۲» برای جمع آوری و برخورد قاطع با دلالان ارز توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی انجام شد.

وی از برهم زدن نظم عمومی، ایجاد سد معبر و ترافیک همچنین اخلال در عرضه و تقاضای ارز به عنوان برخی از تخلفات این افراد نام برد و افزود: در این طرح عملیاتی که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید، ۷ دلال ارزی بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه پرونده علیه متهمان تشکیل و به دادسرا اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی اولیه از متهمان ۳۰ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال (وجه رایج مملکت) مبلغ ۶۹۴ هزار و،۲۵۰ دینار عراقی و ۴۰۰ برگ دلار آمریکا کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: