کد خبر: ۸۱۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در مورد جزئیات پخش کلیپ تمرد و اهانت یک راننده خانم به سرباز نیروی انتظامی گفت: این خانم پس از حضور در یگان انتظامی اظهار پشیمانی کرد.
درگیری راننده خانم با گشت یک کلانتری در تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ،سرهنگ هاشم شعفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یکی از خودروهای انتظامی، به راننده خانم خودروی شخصی پراید اعلام می‌شود تا منتظر حضور کارشناس تصادفات راهور برای تعیین مقصر صحنه تصادف باشد، اما راننده پراید اقدام به توهین و تمرد به سرباز راننده خودروی پلیس می‌کند.

وی اضافه کرد: راننده خاطی پس از حضور در یگان انتظامی اظهار ندامت و پشیمانی کرده و موضوع با هماهنگی مقامات قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: پلیس طبق قانون با افرادی که از دستور مأموران تمرد کنند، برخورد می‌کند و تمرد به پلیس در حین خدمت جز خطوط قرمز بوده و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: