کد خبر: ۸۱۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۹۷
شرکت سامسونگ حق اختراع گوشی رولی را ثبت کرد. این در حالی است که هنوز سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ مشخص نشده است.
شرکت سامسونگ حق اختراع «گوشی رولی» را ثبت کرد / سرنوشت گوشی تاشو غول فناوری کره همچنان در ابهامشرکت سامسونگ حق اختراع گوشی رولی را ثبت کرد. این در حالی است که هنوز سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ مشخص نشده است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  انتخاب، شرکت سامسونگ که هنوز پرونده مبهم گوشی تاشو را در پرونده خود دارد اکنون در تلاش است که حق اختراع گوشی رولی خود را ثبت کند.

خبرهای مرتبط با گوشی رولی سامسونگ پس از آن منتشر می شود که این شرکت یک پرونده ثبت اختراع را برای تولید این نوع گوشی ثبت کرده است. اگرچه هنوز هیچ نوع جزئیاتی در مورد این گوشی منتشر نشده است، اما با نگاهی به تصاویر فاش شده از این قرارداد می توان حدس هایی در این زمینه زد.

شاید با نگاهی به تصاویر تصور کنید با یک گوشی تاشو عادی رو به رو هستیم و خبری از نوآوری نیست اما با کمی دقت متوجه می شویم قرار است نمایشگر این گوشی از نیمه قابلیت تا شدن داشته باشد. درواقع قرار است صفحه نمایش در هنگام دلخواه کاربر کوتاه تر یا بلند تر شود.

نگاهی دقیق تر ما را متوجه می کند که احتمالا در بخش فوقانی و نه روی نمایشگر گوشی شاهد لنز دوربین سلفی خواهیم بود. این در حالی است که برخی از برندها در تلاشند دوربین سلفی را به بخش زیرین نمایشگر خود انتقال دهند اما به نظر می رسد سامسونگ فعلا چنین برنامه ریزی ندارد.


اما همزمان با ثبت این اختراع سوالی که مطرح می شود این است که قرار است این تلفن همراه تا چه حد دوام داشته باشد و مکانیزم کشویی این گوشی قرار است در برابر انواع آسیب پذیری ها چگونه عمل کند. درواقع عملکرد ضعیف و سطح پایین گلکسی تاشو باعث می شود بسیاری از کاربران امید چندانی به آینده این گوشی نداشته باشند و تصور کنند قرار نیست شاهد اتفاق مهیجی باشیم. نظر شما چیست؟ آیا شرکت سامسونگ می تواند این بار موفق باشد؟ البته این نکته را هم فراموش نکنیم که اصلا مشخص نیست قرار است چه زمانی شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: