کد خبر: ۸۱۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۴
یک مقام مطلع در جاسک گفت: از ۲۳ نفر خدمه نفت‌کش فرانت آلتایر که از بندر الرويس قطر محموله بنزین بارگیری و در جنوب جاسک دچار حریق شد، ۱۱ نفر روس، ۱۱ نفر فیلیپینی و یک نفر گرجستانی است که در سلامت کامل پس از نجات توسط شناور ناجی ایران در بندر جاسک بسر می‌برند.
ملوانان نجات یافته نفتکش توسط ایران، اهل کدام کشور هستند؟

به گزراش خبرداغ ، یک مقام مطلع در جاسک گفت: از ۲۳ نفر خدمه نفت‌کش فرانت آلتایر که از بندر الرويس قطر محموله بنزین بارگیری و در جنوب جاسک دچار حریق شد، ۱۱ نفر روس، ۱۱ نفر فیلیپینی و یک نفر گرجستانی است که در سلامت کامل پس از نجات توسط شناور ناجی ایران در بندر جاسک بسر می‌برند.

وی در گفت‌وگو با جنوب ایران نیوز گفت: عملیات نجات نفت‌کش دوم که محموله متانول از عربستان بارگیری کرده بود نیز توسط یک کشتی هلندی صورت گرفته است و خدمه آن نیز نجات یافته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: