کد خبر: ۸۱۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
رئیس جمهور ساعاتی دیگر در راس هیاتی سیاسی جهت حضور در نوزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر می‌کند.
روحانی تا ساعاتی دیگر عازم قرقیزستان می شود

رئیس جمهور ساعاتی دیگر در راس هیاتی سیاسی جهت حضور در نوزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ساعاتی دیگر در راس هیاتی سیاسی جهت حضور در نوزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر می‌کند.

رئیس جمهور علاوه بر سخنرانی در این نشست، دیدارهای دوجانبه ای نیز با سران هیاتهای شرکت کننده در اجلاس شانگهای خواهد داشت.

سازمان همکاری شانگهای سازمانی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شده‌است. این سازمان در سال ۲۰۰۱ پایه‌گذاری شد.

سازمان همکاری شانگهای در حقیقت ترکیب جدید سازمان «شانگهای ۵» است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده بود، اما نام آن پس از عضویت ازبکستان به «سازمان همکاری شانگهای» تغییر داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: