کد خبر: ۸۱۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۶
وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مسئولین استانی و معاونین و مشاروان خود اعلام کرد: انتظار داریم حداکثر تشویقات و تخفیفات لازم در بخش معادن در جنوب استان کرمان لحاظ شود همچنین بر این موضوع نیز تاکید داریم که از رونق تولید بدون محدودیت حمایت کرده و در برخورد با رانت نیز هیچگونه مماشاتی را نداشته باشید.
واردات کالا‌های مشابه تولید داخل ممنوع!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مسئولین استانی و معاونین و مشاروان خود اعلام کرد: انتظار داریم حداکثر تشویقات و تخفیفات لازم در بخش معادن در جنوب استان کرمان لحاظ شود همچنین بر این موضوع نیز تاکید داریم که از رونق تولید بدون محدودیت حمایت کرده و در برخورد با رانت نیز هیچگونه مماشاتی را نداشته باشید.

رضا رحمانی در سفر به جنوب استان کرمان و در حاشیه بازدید از معادن شهرستان فاریاب گفت: در دولت و در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، تاکید بر این موضوع داریم که جلوی واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شوند، گرفته شود؛ زیرا اگر از این کار جلوگیری نشود یک ظلم و ستمی به نیروهای جوان این مرز و بوم کردیم و در همین راستا محکم بر سر این موضوع ایستاده و در صورت مشاهده تخلف، برخوردهای لازم را خواهیم کرد.

وی از برگزاری منظم جلسات شورای معادن در وزارتخانه سخن گفت و افزود: شورای معادن برای عدم معطلی کار معادن است و اگر تفویض اختیار در حوزه معادن به استان‌ها دادیم، در راستای چابک سازی و اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر پروژه‌ها در این بخش بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مسئولین تصمیم گیر در کشور و استان‌ها گفت: انتظار داریم مسئولین تصمیم‌گیری سریع داشته باشند، حتی اگر قرار است جواب ردی هم داده شود، سریع تصمیمات خود را اعلام کنند تا سرمایه گذار معطل تصمیم گیری ها و بروکراسی‌های اداری نماند.

وی با اشاره به پیگیری‌های شورای معادن عنوان کرد: خوشبختانه با تفویض اختیارات داده شده به استان‌ها در حوزه معادن، تا قبل از پایان سال ۹۷، هیچ پرونده‌ای پشت نوبت نمانده و این روند را در سال جاری نیز با سرعت و کار بیشتری ادامه خواهیم داد زیر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است دیگر نمی‌توان به صورت عادی کار کرد و کار دیگر روز تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد.

رحمانی در پایان خطاب به مسئولین استانی و معاونین و مشاروان خود اعلام کرد: انتظار داریم حداکثر تشویقات و تخفیفات لازم در بخش معادن در جنوب استان کرمان لحاظ شود همچنین بر این موضوع نیز تاکید داریم که از رونق تولید بدون محدودیت حمایت کرده و در برخورد با رانت نیز هیچگونه مماشاتی را نداشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: همواره تاکید داریم که در هر منطقه‌ای که معدنی وجود داشته و فعال است، جذب نیروهای آن معدن تا مدرک دیپلم از همان منطقه و از مدرک دیپلم تا کارشناسی از همان استان و از مدرک کارشناسی ارشد به به بالا از سایر مناطق کشور جذب نیرو صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: