کد خبر: ۸۱۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۰
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین امید زیادی دارد که با کمک مسی قهرمانی در کوپا آمه ریکا را تجربه کند.
آگوئرو: قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را می‌خواهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، به نقل از elsport، رقابت‌های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ به میزبانی برزیل برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت بزرگ به شمار می‌آید.

آگوئرو زوج مسی در خط حمله آلبی سلسته گفت: در بهترین شرایط خود به سر می برم. در طول سال تنها یک هفته و نیم به خاطر آسیب دیدگی غایب بودم. الان در اردوی تیم ملی هستم و خوشبختانه همه چیز خوب است.

او ادامه داد: ما آرژانتین هستیم و در هر رقابتی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم. به دنبال قهرمانی در کوپا آمه ریکا هستیم و امیدوارم که بعد از ناکامی در دو فینال اخیر جام را بالای سر بریم.

آگوئرو درباره لیونل مسی هم گفت: همه ما می‌دانیم که مسی از چه انگیزه بسیار بالایی برخودار است. او به تیم ملی علاقه بسیار زیادی دارد و امیدواریم که بتوانیم با کمک او جام را بالای سر بریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: