کد خبر: ۸۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۰
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: اعضای یک باند ۵ نفره زورگیری ساعات ابتدایی بامداد امروز در پی تعقیب و گریزی کوتاه مدت با شلیک پلیس متوقف و همگی دستگیر شدند.
دستگیری باند زورگیر در تعقیب و گریز پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: اعضای یک باند ۵ نفره زورگیری ساعات ابتدایی بامداد امروز در پی تعقیب و گریزی کوتاه مدت با شلیک پلیس متوقف و همگی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری که طی آن سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید قصد زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی دیگر را داشته اند، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل، فردی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که ۵ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید با تهدید اسلحه قصد سرقت خودروی وی را داشته اند که پس از مقاومت در برابر آنها و اطلاع به پلیس از صحنه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس حین گشتزنی موفق به شناسایی خودروی پراید افراد زورگیر شدند و سارقان نیز با مشاهده ماموران ضمن بی توجهی به اخطارهای ایست پلیس به سرعت اقدام به فرار کردند.

وی یادآور شد: در این تعقیب و گریز ماموران با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و شلیک سه تیر هوایی و ۲ تیر به لاستیک خودروی افراد زورگیر موفق به توقیف آن شدند.

براری گفت: خودروی متعلق به سارقان زورگیر در حوالی پل ولایت متوقف و ماموران با کمک ۲ گشت دیگر پلیس، هر ۵ سرنشین پراید را دستگیر کردند.

وی همچنین با اشاره به زخمی شدن یکی از سارقان و انتقال وی به بیمارستان، از ادامه تحقیقات از ۴ زورگیر دیگر خبر داد و گفت: همزمان با این تحقیقات تاکنون ۳ شهروند با مراجعه به کلانتری شکایت خود را از این باند که قصد سرقت خودروهای آنان را نیز داشته اند، اعلام کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: پلیس برای تامین امنیت شهر و برخورد با سارقان و زورگیران قاطعانه عمل کرده و تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به چنین اراذلی را نمی دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: