کد خبر: ۸۱۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
دادستان کل کشور به ادعاهای نزار زکا پس از ورود به لبنان واکنش نشان داد.
اگر نزار زکا به ادعاهایش ادامه دهد، اسناد و مدارک خود را رو می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری امروز در جمع خبرنگاران درباره آزادی نزار زکا و ادعاهای او پس از آزادی اظهار کرد:‌ در مورد اقدامات وی اسناد و مدارک کافی و مصاحبه‌هایی که انجام شده و فیلم‌ها و مستنداتی که وجود دارد، در اختیار ماست.

دادستان کل کشور تاکید کرد: امیدواریم که این اقدام ناجوانمردانه را شاهد نباشیم. شخصی آمده با وساطت دولت لبنان و حزب‌الله از این فرصت استفاده کرده و بخشی از دوران محکومیت خود را در این جا گذرانده و بخشی از آن را از آزادی مشروط استفاده کرده و به خارج از کشور رفته است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امروز به جای تقدیر و تشکر از نظام قضایی و نظام جمهوری اسلامی این اقدام بسیار ناجوانمردانه می‌بینیم و اگر بخواهد ادامه دهد دستگاه قضایی هم قطعا اسناد و مدارکی را که دارد رو خواهد کرد و بعد معلوم می‌شود که چه کسی دروغ گفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: