کد خبر: ۸۱۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۰۹
با اتمام لیگ هجدهم و نزدیک شدن به شروع فصل جدید، تیم‌های باشگاهی در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند.
انتقام قلعه‌نویی از پرسپولیس؛ ستاره سرخ‌ها در راه سپاهان! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که با تازگی با سرمربی نام آشنای خود یک سال دیگر تمدید کرده‌ است به دنبال جذب بازیکنان پرقدرت و باکیفیت برای لیگ نوزدهم است.

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و پس از آن تمدید با وی هستند، بازیکنان مطرح این تیم با پیشنهادهای سرسام آوری از تیم‌های مختلف مواجه شده‌اند.

پس از پیشنهاد زردرپوشان اصفهانی به بشار رسن و فرشاد احمدزاده این بار امیر قلعه‌نویی دست روی کمال کامیابی‌نیا گذاشته تا خز میانی خود را با وجود او مستحکم‌تر کند. گویا مسئولان سپاهان حتی با مدیر برنامه‌های کامیابی‌نیا هم صحبتی داشته‌اند اما خود این هافبک هنوز واکنشی نشان نداده تا تنها منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قرمز
Russian Federation
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
اکثرخبرهات شده شایعه ساختن برای پرسپولیس کمال مسرت شاه زرد؟لعنت خدابرپدرومادردروغگو
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: