کد خبر: ۸۱۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۹۵۹
با اعلام یک سایت اروپایی فوق ستاره استقلال به زودی به اصفهان می رود تا طلایی پوش شود.
فوق ستاره استقلالی در راه سپاهان + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از اینکه باشگاه کلوب بروژ بلژیک اعلام کرد که کاوه رضایی دیگر در لیست این تیم جایی ندارد و حتی چند روز قبل نیز رسانه‌های ورزشی بلژیک اعلام کردند سرمربی جدید کلوب بروژ کاوه رضایی را در فهرست بازیکنانی قرار داد که می‌توانند به تیم‌های دیگری بپیوندند. یک سایت بلژیکی ادعا کرد این بازیکن در رادار باشگاه سپاهان اصفهان قرار دارد تا بتواند با این بازیکن به توافق رسیده و او را به خدمت بگیرد. 

 

طبق شنیده ها گویا کاوه رضایی نیز اعلام کرده است که قصد دارد به ایران بازگردد، از همین رو گفته می شود تنها و حتی جدی ترین مشتری کاوه باشگاه طلایی پوش اصفهان است که مسعود تابش مسئول این باشگاه نیز نیمه نگاهی به این بازیکن دارد و حتی رضایت خود را مبنی بر جذب این بازیکن اعلام کرده است. به ادعای این سایت همه چیز در گرو تصمیم مسئولان سپاهان و تایید امیر قلعه نویی قرار دارد.

 

 

 

کاوه رضایی روزگار نه چندان مناسبی را در این تیم اروپایی سپری کرده است و امکان دارد به زودی با چالش جدیدی از سوی لیگ کشورمان روبرو شود. گفتنی است این فوق ستاره استقلالی با افت ارزش سه میلیون دلاری اش از قیمت ۵ به ۲ میلیون یورو مواجه شده بود.

 

لازم به ذکر است، کاوه رضایی در حالی باید بروژ را ترک کند که هنوز سه سال دیگر از قراردادش با این باشگاه پابرجاست. از همین رو سران بروژ در پی معاوضه یا انتقال قرضی او به تیمی دیگر هستند، تیمی که بنا به ادعای ووته بال بلژیک ممکن است سرنوشتی جالب برای ستاره ایرانی رقم بزند تا در کنار زوج و مربی سابق خود در شارلوا این بار با پیراهن خنک به میدان برود.

 

 فلیس ماتزو به تازگی هدایت خنک بلژیک را برعهده گرفته و بعد از تلاش برای خرید بنونتو پرویی از شارلوا این بار تصمیم گرفته تا کاوه رضایی را نیز دوباره به جمع شاگردانش اضافه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: