کد خبر: ۸۱۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۳ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، استان اردبیل، غرب استان گیلان، دامنه های البرز مرکزی و شرقی عمدتاً در ارتفاعات رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.
وقوع رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشوربه گزارش خبرداغ، فریبا گودرزی روز پنجشنبه گفت: کوهنوردان و هموطنانی که قصد عبور از این مناطق را دارند، باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: از فردا جمعه تا روز یکشنبه در برخی از ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز جنوب غرب به ویژه استان خوزستان در برخی از ساعات وزش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و خاک را خواهد داشت.

به گفته وی از امروز تا شنبه آب های خلیج فارس مواج است.

‌گاهی وزش باد در تهران

گودرزی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۴ درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵ درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه بالای صفر، همدان ۸ و اهواز ۴۷ درجه بالای صفر و بندرعباس ۴۵ به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: