کد خبر: ۸۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: خلیج فارس از امروز با افزایش تدریجی سرعت وزش بادهای شمال غربی بویژه در سواحل شمالی و مرکزی مواج و متلاطم شده که این وضعیت تا پایان هفته جاری تداوم دارد.
خلیج فارس مواج شد

به گزارش خبرداغ ، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از امروز با افزایش تدریجی سرعت وزش بادهای شمال غربی بویژه در سواحل شمالی و مرکزی مواج و متلاطم شده که این وضعیت تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت مقدار دما در شهرهای مختلف استان همچنان بالا گزارش می شود تا جایی که ظهر امروز دما در برازجان به ۴۹.۳ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: در این مدت دما در شهرهای اهرم و خورموج به ۴۸ درجه رسید و دیلم، جم و عسلویه نیز به ترتیب دمای ۴۷، ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و به تدریج با افزایش سرعت باد در مناطق شمالی و مرکزی استان احتمال گرد و خاک در جنوب استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ و دور از ساحل گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۶ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۱۱:۱۲، مد دوم دریا ساعت ۱۶:۳۹ و جزر دوم ساعت ۲۲:۵۱ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: