کد خبر: ۸۱۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۰
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به استان سیستان و بلوچستان از فروشگاه صنایع‌دستی منطقه آزاد چابهار بازدید به‌عمل آورد.
بازدید دکتر مونسان از فروشگاه صنایع‌دستی منطقه آزاد چابهار

به‌گزارش خبرداغ به نقل ازمیراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به‌منظور بررسی طرح‌های گردشگری و بازدید از مجتمع‌های گردشگری این استان به منطقه چابهار سفر کرده است بر توسعه گردشگری و نیز حمایت از صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

در این بازدید که احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و نیز تعدادی از مدیران و معاونان سازمان  میراث فرهنگی نیز حضور داشتند، دکتر مونسان صنایع دستی سیستان و بلوچستان را هنرهایی زیبا توصیف کرد که حاصل سرپنجه های هنرمندانه مردان و زنان بلوچ است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوزن دوزی بلوچ به عنوان یکی از اصلی ترین تولیدات صنایع دستی هنرمندان این منطقه نام برد و بر حمایت ها از هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از اسکله صیادی کنارک و نیز مجتمع پتروشیمی چابهار بازدید به عمل آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: