کد خبر: ۸۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به تحویل سامانه پدافند هوایی ۱۵ خرداد، گفت: در حوزه تجهیزات دفاع هوایی به خودکفایی دست یافته‌ایم و نقطه گلوگاهی در تامین تجهیزات پدافندی وجود ندارد.
هیچ‌گونه وابستگی فنی برای بهره برداری از سامانه پدافندی ۱۵ خرداد نداریم

 به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو، گفت: امروز در حوزه‌های مختلف دفاع هوایی اعم از تولید و بکارگیری رادارها و حساسه‌ها، تجهیزات موشکی و توپخانه‌ای و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز با بهره‌گیری از توان داخلی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و صنعت کشور نیازمندی‌های پدافند هوایی را به طور کامل تامین می‌کنیم.

 وی تصریح کرد: سامانه پدافندی ۱۵ خرداد از رادار قدرتمندی بهره‌مند است و می‌تواند به خوبی با اهداف پیشرفته و بروز مقابله کند و با توجه به بومی بودن هیچ گونه وابستگی فنی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

امیر صباحی‌فرد افزود: با توجه به پیشرفت حوزه‌های علمی و صنعتی در کشور و حضور جوانان خلاق و خوش فکردر مجموعه‌های دانش بنیان نیازهای پدافند هوایی مشخص و به سرعت تامین می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: