کد خبر: ۸۱۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجامند باید از همه طرف‌ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات شان پایبند باشند.
موسوی: اروپایی‌ها اگر نگرانند بیش از همه خودشان به تعهدات برجام پایبند باشند

به گزارش خبرداغ، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان در استکهلم گفت: با سخنان ایشان درباره اهمیت برجام برای جامعه جهانی و اروپا هم نظریم‌؛ اما تاکید ایشان مبنی بر اجرای تعهدات یک‌جانبه توسط ایران در یک توافق چند جانبه را خیلی درک نمی‌کنیم. اگر این توافق چند طرف دارد همه اطراف آن بطور یکسان باید به تعهدات شان عمل کنند و اگر نمی توانند باید درک کنند ما هم با استفاده از سازو کارهایی که برجام در اختیار ما گذاشته نسبت به برجام و تعهدات مان بازنگری داشته باشیم.

سید عباس موسوی تصریح کرد: دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجامند باید از همه طرف‌ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات شان پایبند باشند. به ایشان و دیگرانی که از تصمیمات اخیر برجامی ایران ابراز نگرانی می کنند پیشنهاد می کنیم ماده ۳۶ توافق برجام و مقدمات علم حقوق را یک بار دیگر با دقت مطالعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۲:۳۹
اروپا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک اگر خیلی نگران برجام بود تاکنون به تعهداتش عمل می کرد.
اروپا جنایتکار شماره یک هم قابل اعتماد نیست!


۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۲:۳۹
اروپا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک اگر خیلی نگران برجام بود تاکنون به تعهداتش عمل می کرد.
اروپا جنایتکار شماره یک هم قابل اعتماد نیست!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
همه می‌دانند که آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به همراه اروپا ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروه تروریستی منافقین، گروه تروریستی جیش الظلم، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند/ ولی متاسفانه دولت روحانی بی توجهی کرده است با آمریکا و اروپا مذاکره، گفت وگو همکاری کرده است.


همه می‌دانند که آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون به همراه اروپا ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروه تروریستی منافقین، گروه تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، شورشیان سوری، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند/ ولی متاسفانه دولت روحانی بی توجهی کرده است با آمریکا و اروپا مذاکره، گفت وگو همکاری کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: