کد خبر: ۸۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امنیت در خلیج فارس یک مفهوم به هم پیوسته و تفکیک ناپذیر است.
عراقچی: جنگ اقتصادی آمریکا با ایران، ریشه افزایش تنش‌ها در منطقه است / بدون آتش بس در جنگ اقتصادی نمی‌توان انتظار آرامش و امنیت در منطقه داشت

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امنیت در خلیج فارس یک مفهوم به هم پیوسته و تفکیک ناپذیر است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی، روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه ۹۸ در دیدار با " زین العابدین رشید" نماینده ویژه وزیر خارجه سنگاپور در امور خاورمیانه ضمن تشریح آخرین وضعیت برجام و عملکرد کشورمان در راستای حفظ این توافق اظهار کرد: تنها مساله منطقه خاورمیانه که از طریق مذاکره و دیپلماسی حل و منتج به توافق شد، مساله هسته‌ای ایران است که آمریکا به دلایل غیر منطقی و غیرقابل فهم از این توافق خارج شد.

عراقچی در ادامه بیان کرد: آمریکا اکنون وارد یک جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی شده است و این ریشه افزایش تنش‌ها در منطقه است. تحریم‌های اقتصادی آمریکا در حقیقت امنیت کل منطقه را هدف قرار داده است لذا بدون آتش بس در جنگ اقتصادی نمی‌توان انتظار آرامش و امنیت در منطقه داشت.

در این دیدار زین العابدین راشد نیز ضمن اشاره به فشار تحریم‌ها بر همه کشورها، بر حمایت کشورش از برجام تاکید و نسبت به کاهش تنش‌ها در منطقه اظهار امیدواری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: