کد خبر: ۸۱۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۶
موزیلا اعلام کرده که به زودی سرویس اشتراکی ویژه ای برای فایرفاکس ایجاد خواهد کرد. بر اساس این خبر از این پس کاربران می توانند به امکاناتی جدید در مرورگر خود دسترسی داشته باشند.
سرویس اشتراکی موزیلا فایرفاکس در راه است / خدمات جدید و خاص پولی می شوند / دسترسی کاربران به سرویس های عادی مرورگر رایگان است

موزیلا اعلام کرده که به زودی سرویس اشتراکی ویژه ای برای فایرفاکس ایجاد خواهد کرد. بر اساس این خبر از این پس کاربران می توانند به امکاناتی جدید در مرورگر خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  انتخاب، موزیلا قصد دارد سرویس اشتراکی را در فایرفاکس ارائه دهد که امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند سرویس VPN یا ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری را فراهم می کند.

اطلاعات منتشر شده در مورد این امکانات موزیلا دقیق نیست و هنوز مشخص نیست که موزیلا چه خدماتی ارائه خواهد کرد، اما کریس بارد، مدیر عامل شرکت موزیلا، در مصاحبه ای به  هر دو سرویس VPN و ذخیره سازی در فضای ابری تاکید کرده است. موزیلا قصد دارد این سرویس اشتراکی را از ماه اکتبر آغاز کند.

 روشن نیست که آیا این یک سرویس اشتراک واحد است که چندین ویژگی را ارائه می دهد یا قرار است این خدمات اشتراکی جداگانه باشد. اما حداقل یک گزینه اشتراک تایید شده در راه است. موزیلا امتحان VPN اشتراکی را از ماه اکتبر گذشته آغاز کرد. با این حال، ین موضوع به عنوان یک آزمون اولیه اجرا می شد و فقط گروه کوچکی از کاربران به آن دسترسی داشتند. البته این سرویس محدود با پرداخت 10 دلار در ماه قابل خریداری بود.

هدف  موزیلا از ایجاد این سرویس، توسعه منابع متنوع درآمد است. بسیاری از سرویس های رقیب موزیلا نیز اقداماتی مشابه انجام می دهند.بنابراین منطقی است که موزیلا بخواهد راه جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کند. در حال حاضر بسیاری از سرویس های موزیلا رایگان است و به نظر می رسد این شرکت قصد دارد تغییراتی در سیستم درامد خود ایجاد کند.

دیو کمپ، معاون ارشد فایرفاکس، در بیانیه ای گفت: "مرورگر فایرفاکس با عملکرد بالا، رایگان و خصوصی به صورت پیش فرض همچنان به ارائه خدمات اصلی سرویس های ما خواهد پرداخت اما دسترسی به همه سرویس ها رایگان نخواهد بود."

از این صحبت ها می توان چنین استنباط کرد که همه سرویس های موزیلا پولی نمی شوند، بلکه فقط بخشی از این سرویس ها از حالت رایگان خارج می شوند. این بخش ها پیشرفته تر و مهیج تر هستند و شامل بخش سرویس اشتراکی نیز خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: