کد خبر: ۸۱۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۱۲
به نظر می‌رسد روند جذب بازیکن و عقد قرارداد بلند مدت با برانکو توسط مدیران پرسپولیس به خوبی پیش می‌رود و تا روزهای آینده به نتیجه خواهد رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، طبق گفته مدیران باشگاه پرسپولیس و پست اینستاگرامی مهرداد میناوند، شرایط در پرسپولیس به حالت عادی بازگشته و مشکلات مالی در این تیم حل شده است و محسن خلیلی در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر برانکو می‌باشد.

 

 

مدتی قبل بشار رسن در ادعایی عجیب اعلام کرد اگر پرسپولیس از نقل‌وانتقالات محروم نمی‌شد، طارق همام به این تیم می‌پیوست. حال با وجود اختلاف بین باشگاه استقلال و این هافبک عراقی، این بازیکن درخواست جدایی به باشگاه داده است. گفته می‌شود برانکو علاقه زیادی به سبک بازی او دارد و از مسئولان پرسپولیس خواسته تا تلاششان را برای جذب او بکار ببرند. آخرین خبر در خصوص این انتقال جنجالی، مذاکرات ابتدایی با مدیربرنامه‌های طارق است و علاقه همام به چالش جدید در کنار رسن در پرسپولیس. حال باید منتظر ماند تا دید این شایعات آیا رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: