کد خبر: ۸۱۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۷۸
فرهنگسراهای کیش برای اوقات فراغت ساکنان دوره های آموزشی مختلف و تورهای علمی – تفریحی برگزار می کنند.
آغاز نام نویسی دوره های آموزشی فرهنگسراهای کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراکز فرهنگی، کتابخانه عمومی و فرهنگ سرا ها در نقاط مختلف جزیره، دررشتههایطراحی،نقاشی،خوشنویسی،عکاسی،کتابخوانی، قرآن،کاردستی،بازیگری،چرتکه،شطرنج،موسیقی، رایانه، زبان،سوزن دوزی،نمایش خلاق، فن بیان و رباتیک کلاس های آموزشی برگزار می کنند.

علاقمندان به شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی می توانند صبح ها از ساعت 8 تا 15 و عصرها از ساعت 17 تا 20 برای نام نویسی به  فرهنگ سراهای سنایی، میلاد، اندیشه، قرآن و عترت،  و خانه فرهنگ و هنر مینا، کتابخانه عمومی میرمهنا و مجموعه فرهنگی مهستان مراجعه کنند.

همچنین با هدف پر بارترکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان ساکن جزیره کیش هر ماه دو بار تورهای علمی از جمله تور ستاره شناسی و تورهای گردشگری به مراکز تفریحی جزیره کیش برگزار می شود.

گفتنی است کتابخانه های عمومی و کودک و نوجوان، فرهنگسرا ها و مراکز فرهنگی جزیره کیش با بیش از 43000 جلد کتاب و 7 سالن مطالعه با مساحتی بالغ بر 500 متر مربع فضای فرهنگی و آموزشی مناسبی را برای ساکنان و گردشگران جزیره کیش فراهم کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: