کد خبر: ۸۱۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۹۲
فرمانده انتظامی ملایر خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر حمله افراد نقابدار به مسافران یک دستگاه اتوبوس و سرقت اموال آنها را تکذیب کرد و از رسانه‌ها خواست از انتشار اخبار کذب و غیر واقعی پرهیز کنند.
پلیس: حمله افراد نقابدار به مسافران اتوبوس تهران - همدان کذب است

به گزارش خبرداغ ، فرمانده انتظامی ملایر درگیری روز گذشته چند تن با راننده یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر تهران - همدان را تشریح کرد.

سرهنگ محمد باقر سلگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: چندی پیش در یکی از استان‌های مجاور، شاگرد یک دستگاه اتوبوس با راننده یک دستگاه اتوبوس دیگر درگیر می‌شوند و راننده اتوبوس به همراه یکی از دوستان، شاگرد اتوبوس را کتک کاری کرده و این ماجرا در این مکان با وساطت دیگر هم صنفان پایان می‌یابد.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: اما شاگرد اتوبوس پس از این موضوع به دنبال انتقام بود بنابراین وقتی متوجه شد که طرف مقابل به مقصد استان همدان مسافر سوار کرده است از دوستان خود برای عملی کردن نقشه‌اش استمداد می‌طلبد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: مسافران این خودرو در حال پیاده شدن از وسیله نقلیه بودند که شاگرد اتوبوس به همراه چند تن از دوستان به راننده حمله ور شده و درگیری فیزیکی و کتک کاری بین آنها رخ می‌دهد که با شکایت راننده دستگیری ضاربان در دستور کار قرار گرفت.

وی علت بروز این درگیری را خصومت قبلی دانست و ادامه داد: مأموران انتظامی عامل اصلی این درگیری که شاگرد راننده بود را شناسایی و بامداد امروز در یک عملیات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر خبر منتشره در فضای مجازی تلگرام مبنی بر حمله افراد نقابدار به مسافران یک دستگاه اتوبوس و سرقت اموال آنها را تکذیب کرد و از رسانه‌ها خواست از انتشار اخبار کذب و غیر واقعی پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: