کد خبر: ۸۱۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۸۵
دبیر ستاد روز ملی صنعت و معدن گفت: وزیر صمت همواره بر این موضوع تاکید داشته است که برای عبور از گردنه تحریم‌ها و کاهش اثرات آن باید به سمت بخش خصوصی برویم زیرا این تشکل‌ها بهترین ابزار برای دور زدن تحریم‌ها و تامین مایحتاج کشور هستند.
باید راهکارهای جدیدی برای مقابله با تحریم‌ها پیدا کنیم/ ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تامین مایحتاج کشور/حضور یکی از سران قوا در مراسم روز صنعت

به گزارش خبرداغ ، محمدرضا فیاض دبیر ستاد روز ملی صنعت و معدن و مشاور وزیر صمت در امور بین‌الملل در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای روز ملی صنعت گفت: دهم تیرماه روز بزرگداشت و تقدیر از کارآفرینان و مددکارانی است که در طول یک سال سختی‌های زیادی را به جان خریدند تا تولید و اشتغال کشور را حفظ کنند. ما همه ساله در این روز از کارآفرینان جوان، خانم‌ها و پیشکسوتان حوزه صنعت و معدن تجلیل و تقدیر می‌کنیم و امسال نیز این مراسم در محل اجلاس سران با حضور یکی از سران قوا برگزار خواهد شد.

فیاض ادامه داد: امسال نیز از 40 نفر با دادن دیپلم طلایی و تندیس تقدیر خواهد شد. این افراد بر اساس آیین‌نامه 60 برگی که وزارت صمت با هماهنگی تشکل‌ها نوشته، انتخاب شده و توسط یک کمیته 11 نفره که متشکل از نمایندگان بخش خصوصی و کارشناسان وزارتخانه هستند، انتخاب می‌شوند.

وی در خصوص اهمیت این مراسم در سال جاری گفت: با توجه به اعمال تحریم‌ها و مشخص شدن هدف اصلی تحریم‌کنندگان که نابود کردن تولید و اشتغال است ما باید با هماهنگی بخش خصوصی و کمک فکری آنها راهکارهای جدیدی برای مقابله با این تحریم‌ها پیدا کنیم.

فیاض بخش با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی در ادامه راه، تصریح کرد: وزیر صمت همواره بر این موضوع تاکید داشته است که برای عبور از گردنه تحریم‌ها و کاهش اثرات آن باید به سمت بخش خصوصی برویم زیرا این تشکل‌ها بهترین ابزار برای دور زدن تحریم‌ها و تامین مایحتاج کشور هستند.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: