کد خبر: ۸۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
تعداد بازدید: ۴۳۶
علی رغم ادعاهای فراوان، بهترین زمان برای خوردن میوه وجود ندارد. افراد می توانند از مزایای سلامت مشابهی از هر نوع میوه ای در هر موقع روز برخوردار باشند
بهترین زمان برای مصرف میوهعلی‌رغم ادعاهای فراوان، بهترین زمان برای خوردن میوه وجود ندارد. افراد می‌توانند از مزایای سلامت مشابهی از هر نوع میوه‌ای در هر موقع روز برخوردار باشند. میوه‌ها غذای سالمی هستند که بدن را با بسیاری از مواد مغذی مفید، از جمله فیبر، ویتامی‌ ها، و مواد معدنی تامین می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین، علی رغم ادعاهای فراوان، بهترین زمان برای خوردن میوه وجود ندارد. افراد می توانند از مزایای سلامت مشابهی از هر نوع میوه ای در هر موقع روز برخوردار باشند. میوه ها غذای سالمی هستند که بدن را با بسیاری از مواد مغذی مفید، از جمله فیبر، ویتامین ها، و مواد معدنی تامین می کند.

 میوه یک گزینه عالی برای یک میان وعده بعد از ظهر است. برخی منابع معتقدند که خوردن میوه در بعد از ظهر می تواند مزایای سلامتی بیشتری نسبت به خوردن میوه در صبح داشته باشد. برخی دیگر ادعا می کنند که بهترین زمان برای مصرف میوه صبح است.

با این حال، هیچ شواهد علمی وجود ندارد که نشان دهد خوردن میوه در صبح یا بعد از ظهر با هم متفاوت است

نظریه خوردن میوه در بعد از ظهر بر اساس این ایده است که خوردن یک میان وعده با قند بالا در آن زمان می تواند سطح قند خون را افزایش (Increase)دهد. میوه ها دارای فیبر زیاد و کربوهیدرات های پیچیده هستند، این امر می تواند به افزایش طول عمر افراد کمک کند.

خوردن موز قبل از خواب، بعلت سطح بالای پتاسیم ممکن است باعث بروز کمر درد در شب شود. اما میوه هایی با منیزیم بالا مانند، زردآلو، یا خرما ها می توانند در آرامش و بهتر به خواب رفتن موثر باشند.

میوه ها دارای فیبر زیاد هستند، که باعث کند شدن هضم غذا از طریق دستگاه گوارش می شود – این موضوع بد نیست. فیبر بخش مهمی از همه رژیم های غذایی است و سلامت(Health) روده را افزایش می دهد. هضم تدریجی نیز به یک فرد کمک می کند که احساس سیری کند.

بنا براین هیچ زمان مناسبی برای خوردن میوه وجود ندارد. اکثر مردم می توانند با هر وعده غذا یا بدون غذا در هر لحظه از روز میوه بخورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: