کد خبر: ۸۱۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
این آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 23 خرداد و نوبت صبح جمعه مورخ 24خرداد‌ماه سال 1398 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
زمان توزیع کارت ارشد

زمان، محل‌ رفع نقص كارت و برگزاري‌ آزمون‌ ورودي دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ سال‌ 1398 و همچنين‌ بيست و چهارمين دوره المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور اعلام شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 و همچنین‌ بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود.

این آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 23 خرداد و نوبت صبح جمعه مورخ 24خرداد‌ماه سال 1398 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند، بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا تمام داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: