کد خبر: ۸۱۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۴۶۵
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مقابل چین به برتری رسید.
والیبال ایران از دیوار چین گذشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های 2019 مقابل چین به برتری 3 بر صفر رسید.

تیم ملی ایران بازی مقابل چین را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد. کولاکوویچ در این بازی از مجرد به جای علی شفیعی در کنار محمد موسوی استفاده کرد.

بازیکنان چین شروع بهتری نسبت به ایران داشتند و امتیازات اول ست را به خود اختصاص دادند ولی تیم ایران اگرچه اشتباهات بیشتری داشت اما با حملات موثرتر به جریان بازی برگشتند و در نهایت 25 بر 22 برنده بازی شدند. تیم ایران 19 امتیاز از اسپک و 5 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و چینی‌ها نیز 10 امتیاز از اسپک و 10 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در ست دوم نیز، حمله موثرترین حربه بازیکنان ایران بود و شاگردان رائول لوزانو نتوانستند در مقابل اسپک‌های ملی پوشان ایرانی مقاومت کنند. بازیکنان ایران در پایان این ست 33 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند ولی سهم چین از اسپک تنها 17 امتیاز بود. آنها 6 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور هم کسب کردند. نتیجه ست دوم 25 بر 18 به سود ایران بود.

برترری در ست سوم نیز متعلق به شاگردان کولاکوویچ بود و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران رقم خورد.

تیم ملی ایران در سومین و آخرین بازی خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 12:30 فردا (یکشنبه) به مصاف آلمان می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: