کد خبر: ۸۱۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۹۹۶
وینفرید شفر به عنوان سرمربی تیم فوتبال بنی‌یاس امارات انتخاب شده است.
به گزارش خبرداغ ، با اخراج شفر از استقلال تهران و با توجه باقی ماندن یک سال از قرارداد او، مدیران باشگاه باید پول این سرمربی آلمانی را تمام‌وکمال پرداخت می‌کردند. در اوضاع بد اقتصادی آبی‌پوشان و در آستانه امضای قرارداد با یک سرمربی جدید خارجی و همچنین فصل نقل‌وانتقالات،پرداخت 15 میلیارد به شفر به دغدغۀ اصلی هواداران و مدیران این باشگاه تبدیل شده بود.

 

گفتنی است صبح امروز خبری درخصوص انتخاب شفر به عنوان سرمربی بنی‌یاس امارات منتشر شد که می‌تواند بهترین خبر ممکن برای آبی‌های تهران باشد. در صورت عقد قرارداد بین این باشگاه اماراتی و شفر، این سرمربی آلمانی باید قید پول خود را در تهران بزند. با این وجود می‌توان گفت باشگاه بنی‌یاس فرشته نجات استقلالی‌ها لقب گرفته است و بصورت غیر مستقیم باشگاه استقلال را با سود 15 میلیاردی مواجه کرده است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: