کد خبر: ۸۱۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۶۳۷
یک مقام مسئول با بیان اینکه قیمت سکه امروز کاهش ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی داشته است،گفت: پیش بینی می‌شود کاهش قیمت در بازار ادامه داشته باشد.
سکه ناگهان ارزان شد/ احتمال افت بیشتر طلابه گزارش خبرداغ ، عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه امروز کاهش ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی را در بازار تجربه کرده است گفت: پیش بینی می‌شود کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

 رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه هرگرم طلای ۱۸ عیار کاهش ۸ هزار تومانی را نسبت به روز یکشنبه تجربه کرده است تصریح کرد: امیدواریم که این کاهش قیمت در بازار ادامه داشته باشد.

محمدولی با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است اظهار کرد: باتوجه به اینکه حجم تقاضا در بازار کم است و طی هفته‌های گذشته بیشتر جو روانی داشته است پیش بینی می‌شود که بازار روند کاهشی به خود بگیرد.

محمدولی در ادامه ابراز امیدواری کرد که بازار طلا و سکه بتواند به یک ثبات نسبی دست پیدا کند که سودجویان و دلالان از نوسانات بازار سوءاستفاده نکنند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تاکید کرد: از مردم درخواست کرد زمانی به خرید و فروش طلا و سکه اقدام کنند که بازار جو آرام و داد و ستدها در بازار روال عادی داشته باشد.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱.۲۸۴ دلار و ۳۱ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲۱ هزار و ۳۰۱ تومان داد و ستد شد.

 باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: